“Διατί μία μέρα θα φύγουμε, υπάρχει Ζωή Αιώνιος και γι’ αυτό φροντίζουμε για την ψυχή μας”

«Είμαι 70 χρονών τώρα, 40 χρόνια που είμαι στο Μοναστήρι ποτέ δεν με αδίκησε ο Θεός. Επέτρεψε ο Θεός να έχω προβλήματα στην καρδιά, μηχανήματα στην καρδιά, εγχειρήσεις στην καρδιά και σε όλο το σώμα, αλλά έχω μέσα μου Χριστό και ο Χριστός με δυναμώνει.

Λέω: “Πώς αντέχω; Αν με βοηθήσης, Χριστέ μου, θα λειτουργήσω”.

Κάθε πρωί όλο το χρόνο λειτουργώ, εξυπηρετώ τον κόσμο που έρχεται και έχουν πνευματικά ζητήματα και ό,τι με φωτίσει ο Θεός λέω. Παρακαλώ: “Χριστέ μου, Εσύ είπες ότι θα σας δώσω στο στόμα και σοφία. Λοιπόν, δώσε μου στο στόμα μου σοφία να μιλήσω και αν κάνω κανένα λάθος, γιατί είμαι και αγράμματος άνθρωπος, μην με δικάσης εν εκείνη τη ημέρα…”.

Διατί μία μέρα θα φύγουμε, υπάρχει Ζωή Αιώνιος και γι’ αυτό φροντίζουμε για την ψυχή μας.»

Όσιος Ιάκωβος Τσαλίκης (Μνήμη 22 Νοεμβρίου)

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *